Heeft jouw pakket vertraging door de drukte bij postNL? Klik dan hier.

Frequently Asked Questions

Hieronder staat een overzicht van de meest gestelde vragen aan ons. Heb je een vraag, en staat deze er niet tussen? Stuur ons gerust een mailtje via het formulier hiernaast en wij zullen z.s.m. een antwoord geven.

Bestelling afhalen.

Wil je jouw bestelling liever afhalen?

Geen probleem! Bestellingen kunnen afgehaald worden in Nieuwerkerk aan den IJssel. Let alleen wel op dat wij op afspraak werken.

Hoe maak ik een afspraak?
Je kan ons een mailtje sturen naar info@nanobrick.nl of bellen op 085-1300 965 om een afspraak te maken. Als je een mailtje stuurt is het makkelijk om gelijk de volgende punten te vermelden:

  • Onderwerp: “Afhalen product *jouw naam”
  • Wanneer wil je langskomen (dag/tijd)
  • Welk product wil je ophalen (maat/model/sloffen/hoeveelheid)

Bestelling afrekenen

Bij het ophalen zijn uiteraard geen extra kosten van toepassing. Het is momenteel nog niet mogelijk om te pinnen op locatie dus wij willen wel graag vragen om deze bestelling contant af te rekenen of vooraf te betalen via IDeal.

 

Hoe lang duurt de verzending bij Nanobrick.nl?

In tegenstelling tot onze concurrenten doet Nanobrick niet aan dropshipping. Wij hebben alle producten die op de website staan op voorraad (m.u.v. pre-orders.) Wij proberen dan ook om alle bestellingen binnen 24 uur te leveren. Let wel op dat wij voor de verzending afhankelijk zijn van PostNL.

Het kan dus zo zijn dat uw bestelling een dagje vertraging heeft als het druk is bij PostNL. Mocht je rond de feestdagen een leuk cadeautje zoeken in de vorm van nanoblocks, dan raden wij aan om deze bijtijds te bestellen.

Mocht je vragen hebben over onze levertijd, vul dan gerust het contact formulier in.

Er missen onderdelen bij mijn bestelling. Wat nu?

Met steentjes zo klein als de nanoblocks kan het helaas soms voorkomen dat een bouwset een steentje mist. Gelukkig hebben wij een gigantische doos met losse onderdelen waardoor wij jouw set weer kunnen aanvullen.

Wat moet je hier voor doen?

Stuur ons even een mailtje (info@nanobrick.nl) met de volgende informatie:

  • Jouw ordernummer
  • Een foto van de ontbrekende steen(tjes). Dit kan bijvoorbeeld uit de handleiding.
  • Een omschrijving hoeveel er missen en welke ontbreken.

Als wij alle informatie hebben ontvangen zullen wij zorgen dat de nieuwe steentjes zo snel mogelijk weer bij jou op de deurmat liggen.

Informatie over Pre-orders.

Wat is een pre-order
Bij sommige van onze producten staat een banner met hierop “Pre-order”. Dit wil zeggen dat het product op dat moment in nalevering is naar ons toe vanuit onze leverancier. Het product kan dan wel al besteld worden en wordt dan, zodra deze binnen is, direct naar jou toegestuurd.

Waar kan ik zien of een product in nabestelling is
Bij veel producten is dit te zien aan een groen label links boven het product. Bij alle producten is het te zien boven de ‘in winkelmand’ knop, in het mandje, voor het betaalscherm en in de email die u bij het plaatsen van de bestelling van ons krijgt

Wat is de verwachtte leverdatum
De verwachtte leverdatum van het product staat boven de “in winkelmand” knop op de productpagina.

Wat zijn de verzendkosten bij Nanobrick.nl?

Bij Nanobrick.nl verzenden wij jouw pakket voor slechts €4.99. Bestel je boven de €75 dan sturen wij jouw bestelling gratis via pakketpost naar je toe.

Op welke manieren kan ik betalen?

Om voor jou het betalen zo makkelijk mogelijk te maken hebben bieden wij vrijwel elke manier van betalen aan. Zo kan je bij ons betalen met: Ideal, Paypal, Creditcard, Bancontact, Sofort.

Betaal je liever na het ontvangen van je betaling? Geen probleem! Je kan bij ons ook betalen met Afterpay en Klarna.

Ik heb mijn onder nog niet ontvangen.

Heb je vragen over jouw order bij Nanobrick.nl, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.

Mijn zendings staat op 'in de brievenbus' maar ik heb nog niets ontvangen.

Onze kleinere zendingen worden verzonden als brievenbuspakket, echter heeft postNL de slechte gewoonte om deze 48uur na ontvangst van de eerste scan op afgeleverd te zetten. Hierdoor kan het voorkomen dat jouw zending de status heeft gekregen dat deze in jouw brievenbus zit terwijl dit helemaal nog niet zo is. Waarom postNL dit doet blijft voor ons een raadsel gezien dit veel verwarring oplevert.

Graag willen je vragen om nog één aan twéé dagen geduld te hebben en de zending even af te wachten. De kans is erg groot dat jouw pakket bij postNL  vertraging heeft opgelopen maar wel al in het sorteer / afleverprocess zit.

Mocht het zo zijn dat jouw pakket na deze twee dagen nog steeds niet in de brievenbus zit, neem dan gerust contact op met ons via het contractformulier op deze pagina zodat wij voor jou een onderzoek bij postNL kunnen laten opstarten zodat de zending alsnog spoedig bij jou op de deurmat valt.

Ik wil mijn bestelling retourneren.

Het kan natuurlijk altijd zijn het product wat je gekocht hebt niet bevalt. Retourneren is dan ook geen probleem.

Bij Nanobrick.nl kan je altijd binnen 14 dagen jouw bestelling retourneren, let er alleen wel op dat het gesealde zakje waar de nanoblocks in zitten niet is geopend. Het doosje mag uiteraard altijd geopend worden om het product te bekijken en te beoordelen.

Om jouw retour zo snel mogelijk te kunnen verwerken willen we wel vragen of je ten alle tijden het retourformulier bij de retour kunt voegen. Download hier het retourformulier!

Hoe kom ik in contact met Nanobrick.nl

Wij zijn te bereiken op de volgende manieren:

  • Via het contact / chat formulier rechts onderin
  • Telefonisch via +31 851 300 965
  • Via het contactformulier op deze pagina.

Neem contact met ons op